måndag 27 juli 2009

Favoriterna

Att välja ut någon favorit bland mina "älsklingar" är inte så lätt. Måste ju säga att jag gillar allt jag har, annars skulle jag inte ha skaffat dem. Men om jag måste välja ut en absolut favorit så blir det nog dessa hästar av Stig Lindberg.

Vad jag vet så ska det finnas tre varianter på denna häst, jag har två av dem. Den som står och den som stegrar sig, sedan så ska det nog också finnas en som betar. Har aldrig sett den tyvärr. Men om den finns så står den högt på min inhandlingslista!

Någon som vet mer om dessa hästar än jag?

6 kommentarer:

johanna sa...

Vad fina din hästar är! Min mamma har en av dom tjocka oglaserade hästarna med svart mönster, den har man sneglat på länge länge..

signe sa...

De är underbara!
De finns i en grön glasyr som är så fin. Är på jakt efter den som stegrar sig. Några tips?

Yvonne sa...

Hej Signe,
Har tyvärr inga tips, de är ju ganska svåra att få tag på och då främst den som stegrar sig. Ibland dyker det dock upp någon på Tradera :)

Anonym sa...

Hej,

Har en grön 14 cm hög som stegrar sig till försäljning!

Maja

Yvonne sa...

Hej Maja! Låter intressant, med grön menar du samma färg som mina då? Vilket pris hade du tänkt dig?

Anonym sa...

Hej,

ja den är som din som stegrar sig.

Kanske kan mejla dig direkt?